sen gick helgen...

Och vi dansade,och vi sjöng och skålade.Några saknades,andra var där,och min magkatarr/magsår kom smygandes.In med vatten ut med öl.På med skor.Ett sms om knulla knulla och vidare på krogen men för mig bar det av mot min älsklings varma säng.Kurade ner mig i en varm väntande famn och vaknade av att han drog mig nära,sådär nära som jag längtat efter hela tiden.Så låg vi där på småtimmarna och jag bara va varm och trygg och hörde hans andetag mot min nacke.
Sen vart det film med rymskepp och darthan :P hann inte se klart alla men va gör sånt.
Så i soffan i morse så kom vi fram till att veckan som kommer ska spenderas i min lägenhet,tillsammans.Som jag längtat.Hela veckan.Tillsammans.

Imorgon kommer kikkan och johansson hit.Kärlek för fan.In med en kakjävel i ugnen och bara massa tjejsnack.gött :D
som hon saknas när hon inte e här fröken johansson men nu har vi tagit oss massa tid att träffas och jag kan inte fatta hur dom som inte tar sig tid för sina vänner funkar.Livet e för kort för att slängas bort på skitsura miner eller dåliga dagar.ibland måste man bara bita ihop.




Idag är en sån bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0