I swear to tell the truth...

I en del människor ser man bara gott.
Tills dom visar sina djupaste sidor av fult mörker.
Jag tycker lögner är fult.Eller att förvränga sanningen.
Att ta någons ord och vända dom till hur man själv har uppfattat situationen.
I en viss ålder tycker man att osanning borde vara förbi.
Kanske blir hela historien mer intressant om man bara lägger till lite grann?
Eller ändrar delar av ett uttalande så att det plötsligt blir helt annorlunda för nästa persons öra?
Synd bara att om man bor i en lite stad så kommer allt fram till slut.
Allt.kommer.fram.
För att folk pratar med varanndra.
Så det e skönt att jag iaf själv vet hur/vad jag sagt och kan försvara mig med SANNINGEN så som den var från början så det blir rätt.


Så nu när jag fått ur mig dagens irritations objekt så över till annat.
Dagen har spenderats i största drag med fröken svår.Sjukhusparkshäng med alla barnen o blåbärspannkakor i stora lass.
Finaste mange kom förbi på kaffe med.Fan han flyttar snart o då blir det ett litet hål i mitt hjärta:(
Imorgon fyller min bror år.26 år blir karln vilket ska firas med smörgås tårta:)
På onsdag börjar fröken nova 6-års.sjukt vad fort det går,min lilla stumpa börjar bli stor!

Lite zacke på det,han gör mig till en glad jävel ;)
Zacke – Spela mig på radion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0