för långt bort.

Aldrig har jag kännt mig så långt borta från någon som jag gjorde i helgen.Aldrig har det värkt i mitt hjärta så mkt för någon annans skull.
Och aldrig någonsin förr har jag tvivlat så mycket på vad vänskap betyder.
Vill bara finnas vid min väns sida just nu och sörja med henne för det hon blivit utsatt för.
Och jag vill förstå.Jag vill förstå hur människans hjärna eller hjärta fungerar.Vart är empatin?vart är tanken att sätta sig in i hur någon annan kan känna?
Jag är så trött på falskspel.




Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen fyyy, låter inte alls bra! Aldrig kommer man att förstå hur en del människor tänker o det beror antagligen på att deras tankar o handlingar ligger allt för långt bort från det vi själva tycker är acceptabelt. Hoppas att det ordnar sig!

2010-08-29 @ 18:55:45
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag var så förbannad i går. Så jävla arg. Att höra denna underbara tjej fälla såna tårar, det får en att tänka på vad vänskap är. Hur förvånad man kan bli över att andra tar så lätt på vänskap. Jag säger bara Fy fan..

2010-08-29 @ 20:53:26
URL: http://fiasav.blogg.se/
Postat av: johansson

ni ska bara veta hur nära jag var att hoppa in i bilen och köra alla jävla 40 mil

2010-08-30 @ 00:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0