flänga.och pendla.kräkas lite?

Undra egentligen om flänga är ett ord men jag tror det.
ville mest ligga kvar i sängen imorse.Den e för skön på mornarna.Älskling åkte aptidigt till jobbet och jag hade möte med ams klockan 2.så va bara o masa sig upp och packa väskan och åka bussjäveln igen.
Just nu e jag inne i en period då jag faktiskt skulle kunna kräkas av alla bussresor.
En hit,en dit och tillbaks igen och KRÄKS.
Jag har inget körkort så jag måste ju.och H sover väl bättre i sin egen säng så blir mest tid där.
Men just nu.Jag e bara så trött på att pendla hela tiden.
Jag tycker om en fast punkt.Och jag tycker om närhet.Mycket.
Hur gör folk med distans förhållanden?Som bara cs lite då o då?
Känner mig som en dålig människa men jag skulle aldrig klara det.Inte i längden.
Lycklig för vaktens skull som äntligen börjar komma närmare sin kärlek.Dom slipper snart åka flera mil för att träffas.Så glad för deras skull för jag blir glad när han ringer och låter sådär lycklig:)

Nu ska jag diska.sen sängläge och bara vá.
bajbaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0