en dag med blandade känslor.

När jag slog upp ögonen i morse så lyste solen in.Härligt!
Ned på stan och möta johansson sen invänta kikkan o maria.Mats kom också hit en stund. Mycket tjatter,kaffe och skratt har det blivit idag.
Men också en dag  där hårda ord har bytits ut.
Dagens läxa är att inte lägga sig i andras skit,prata med den det rör i första hand och att komma ihåg vad som sagts från början. Denna dag lägger jag gärna bakom mig och blickar istället framåt mot min härliga tisdag då min älskling kommer hit och bor här hela veckan lång.Sweet:D

Jag har strax svullat i mig min snabb pizza och inväntar finaste jess för lite te.Trevligt som alltid:)
Nu ska dammsugaren få en vals sen hänga tvätt.
Hoppas alla har en go måndag.


Musik på det:

Lisa Loeb – Stay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0