bad update vare här.

Hemskans dålig update på bloggen.Dagarna springer iväg.
Jag sitter i skrivande stunde och försöker svara på csn:s alla miljoner frågor o fattar typ hälften.Pluggas skare göra,känns bra men sjukt jobbigt med allt innan man enns hinner skicka in ansökan*suckar*.
Fina misen gjorde sitt yttersta på telefon att hjälpa mig.Känner mig dock inte klokare:/

Imorgon väntas 30års kalas för fina hobbypsykologen:)Härligt.
På lördag e jag bjuden till eskilstuna för grill o dricka med sunkan,lockande men ska nog spara mig till den 21:a då det ska "styras upp" med johansson:)Min böna kommer hem den 18:e.
som jag längtat!!
Även bjuden till jess på lördag för lite girly night så ett stopp där kanske.
Vad mer har hänt?
GOKART! åkte gokart för första gången förra helgen.errejävlar vad kul det va:) det ska definitivt göras om,riktigt roligt även om jag o  jess inte fick smaka på segerns sötma :P

Den 29:e kommer Dublin hem igen .Solning,fika o pub ser ut att bli nöjjen iaf när han älsar på.gött, va länge sen nu.ett år sen han va hemma.maria drog en roande suck men han e bara en vän,en jag inte vill vara utan då.alla har vi väl sånna?

Tjejkväll har också klarats av.dock med enbart 3 pers. men lika trevligt var det.jag med min yoghurt i vinglas o töserna med vin i :)

nu blire nog lite varm oboý med kidsen,vispgrädde på o så bolibompa....sen läggning av barn och tillbaks till csn:s frågor....feckfeckfeck på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0